۰۹۱۲۰۶۴۲۱۲۵

مرکز کارشناسی خودرو

Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
کارشناسی خودرو در کرج نو کرج

کارشناسی خودرو در کرج نو (در محل)+ سریع و حرفه ای

به دلیل کاهش اتلاف وقت شما عزیزان کارشناسی خودرو در کرج نو به صورت سیار و در محل انجام می شود. اگر برنامه شما خیلی شلوغ است که نمی توانید ماشین خود را برای کارشناسی به یک مرکز کارشناسی ببرید ، کارشناس سیار می تواند راه حل مناسبی برای کارشناسی ماشین با هیچ زحمتی باشد فقط پرداخت دستمزد و رفت و آمد کارشناس برای جابه جایی هزینه می کنید.

در کارشناسی خودرو به صورت سیار به تعویض قطعات بدنه خودرو می پردازیم. در کارشناسی خودرو به صورت سیار در کرج نو به بررسی باتری می پردازد. کارشناس های سیار معمولاً هزینه کمی برای کارشناسی خودرو در کرج نو از شما دریافت می کنند.

کارشناسی سیار خودرو در کرج نو (در محل)

کارشناس فنی خودرو به بررسی عملکرد درب های خودرو می پردازد. شاید خودرو های دسته دوم از لحاظ ظاهری درست باشد اما از لحاظ فنی احتمال داشتن مشکلشان بیشتر است.

کارشناسی فنی خودرو به بررسی آپشن‌های داخلی و تزئینات خودرو می پردازد. کارشناسی فنی خودرو در کرج نو به صورت سیار انجام می شود. در صورت نیاز برای کارشناسی فنی خودرو در کرج نو به صورت سیار کافی است تا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کارشناسی بدنه خودرو

کارشناسی رنگ خودرو به تشخیص قطعات تعویضی بدنه خودرو می پردازد. کارشناسی رنگ خودرو قطعات بیرونی خودرو مثل گلگیر ها، درب های کناری، درب صندوق عقب و کاپوت، سپر ووو می پردازد. کارشناسی رنگ خودرو به بررسی این می پردازد که خودرو تصادفی رنگ زده شده است .

یکی از روش های کارشناسی رنگ خودرو استفاده از ابزارهای کارشناسی و حرفه ای است. ویژگی یک کارشناس رنگ خودرو خوب این سه مورد است :1_نگاه تیز بین 2-دستان حرفه ای 3-استفاده از ابزار . کارشناسی رنگ خودرو با استفاده از دستگاه تجهیزات حرفه ای انجام می شود. کارشناسی رنگ خودرو نقش بسیار مهمی در قیمت خودرو دارد.

. از کاربرد های دستگاه تشخیص رنگ تشخیص تصادف از طریق مقایسه نتایج ضخامت سنجی رنگ خودرو است. از کاربرد های دستگاه تشخیص رنگ امکان تعیین ضخامت رنگ خودرو بر روی فلزات آهن و آلومینیوم است.

کارشناسی رنگ خودرو

در صورتی که بدنه خودرو مشکل داشته باشد باید آن قطعه تعویض شود و نه تعمیر. رنگ شدگی در قیمت خودرو نقش مهمی دارد.

کارشناس بدنه خودرو با استفاده از تجهیزات حرفه ای و تخصص و تجربه ی بالای خود به بررسی خودرو می پردازد. تصادف و خوردگی در قیمت خودرو تاثیر بسیار زیادی دارد. تنها در صورتی می‌توان از این عیوب چشم‌پوشی کرد که قسمت‌های آسیب دیده به طورکامل تعویض گردند کارشناس بدنه خودرو کسی است که بدنه خودرو را بررسی می کند.

تعویض یا زنگ زدگی در قطعات در قیمت خودرو نقش مهمی دارد. کارشناسی این بخش به دلیل حساسیت بالا باید حتماً توسط کارشناسان مجرب انجام پذیرد با کارشناسی بدنه خودرو شما از قیمت واقعی خودرو آگاه می شوید.

هزینه کارشناسی خودرو در کرج نو

این را بدانید که کارشناسی خودرو فقط مخصوص خودرو های کارکرده نیست و حتی خودروی صفر نیز باید کارشناسی شود. جهت استعلام قیمت کارشناسی خودرو در کرج نو با مشاوران ما تماس بگیرید. هزینه کارشناسی خودرو در کرج نو بستگی به قیمت خودرو دارد.

. شما با دادن هزینه کارشناسی خودرو از ضرر های احتمالی و هرینه های جانبی خوردرو تان جلوگیری می کنید. فارغ از این که هزینه کارشناسی خودرو بر عهده کیست و مسائلی از این دست، سعی کنید برای خرید هر خودروی اعم از ارزان‌قیمت، گران‌قیمت، کارکرده یا صفر کیلومتر درخواست کارشناسی بدهید. در نظر داشته باشید که هزینه کارشناسی رنگ خودرو برای خودرو های نو و دست دوم یکسان می باشد و تفاوتی ندارد چراکه اقدامات صورت گرفته برای هر دو نوع خودرو یکسان است.

.

امتیاز بده post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *