۰۹۱۲۰۶۴۲۱۲۵

مرکز کارشناسی خودرو

Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
کارشناسی خودرو درقلمستان

کارشناسی خودرو در قلمستان (در محل)+ سریع و حرفه ای

به دلیل کاهش اتلاف وقت شما عزیزان کارشناسی خودرو در قلمستان به صورت سیار و در محل انجام می شود. برای کارشناسی خودرو در کمترین زمان در جاده قلمستان کافی است با مشاوران ما تماس بگیرید . تنها 30 دقیقه با شما فاصله داریم .

باید بگوییم که کارشناس سیار فقط می تواند خودروی شما را بررسی و کارشناسی کند که با مکانیک سیار متفاوت است. ما برای شما شهروندان گرامی ساکن جاده قلمستان در کمترین زمان ممکن کارشناسی خودرو را انجام می دهیم .

کارشناسی سیار خودرو در قلمستان (در محل)

خودروها از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده ‌اند و مهمترین بخش خودرو و قلب تپنده آن، موتور خودرو و سیستم محرکه است پس کارشناسی خودرو بسیار مهم است. کارشناسی فنی خودرو به بررسی دیاگ می پردازد. کارشناسی فنی در قلمستان به صورت سیار و هم حضوری انجام می شود. کارشناسی فنی خودرو به بررسی آپشن‌های داخلی و تزئینات خودرو می پردازد.

کارشناسی فنی خودرو باعث می شود که خیالمان از لحاظ سلامت ماشین راحت شود. کارشناسی فنی خودرو به بررسی کابین و داخل خودرو می پردازد. کارشناسی فنی خودرو به بررسی موتور می پردازد.

کارشناسی فنی خودرو بررسی فرمان سیستم های صوتی و کیسه هوا می پردازد. کارشناسی فنی خودرو شامل بررسی ستون ها و قطعات خودرو است.

کارشناسی بدنه خودرو

. شما با کارشناسی رنگ خودرو از سلامت ظاهری خودروتان کاملا با خبر می شوید. یک خودرو، هر چقدر هم که با مهارت رنگ شده باشد، از زیر نگاه دقیق یک کارشناس حرفه ‌ای، دور نمی‌ماند.

یک صافکار و نقاش حرفه ‌ای به گونه‌ای خودرو را تعمیر می‌کند، که افراد نمی توانند متوجه آسیب های وارد شده به خودرو شوند پس باید از متخصص کارشناسی رنگ خودرو استفاده کنیم . کارشناسی رنگ خودرو نقش بسیار مهمی در قیمت خودرو دارد. کارشناسی رنگ خودرو به تشخیص قطعات تعویضی بدنه خودرو می پردازد.

کارشناسی رنگ خودرو

کارشناسان بدنه خودرو در قلمستان با بالا ترین کیفیت انجام می شود. در حقیقت اگر خودرویی حین تصادف، دچار تغییر شکل شده یا بدنه‌ی آن آسیب دیده باشد، آن ایمنی و استحکام اولیه را نداشته و نمی‌توان آن را خودروی خوبی برای خرید درنظر گرفت. شاسی مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش بدنه یک خودرو است که شما معمولاً آن را نمی‌بینید.

در صورتی که بدنه خودرو مشکل داشته باشد باید آن قطعه تعویض شود و نه تعمیر. بدنه خودرو یکی از مهم ترین قسمت های خودرو و در هنگام کارشناسی است. هرگونه آسیب دیدگی در این بخش باید شما را از خرید خودرو منصرف نماید.

کارشناسی این بخش به دلیل حساسیت بالا باید حتماً توسط کارشناسان مجرب انجام پذیرد با کارشناسی بدنه خودرو شما از قیمت واقعی خودرو آگاه می شوید. تعویض یا زنگ زدگی در قطعات در قیمت خودرو نقش مهمی دارد. تنها در صورتی می‌توان از این عیوب چشم‌پوشی کرد که قسمت‌های آسیب دیده به طورکامل تعویض گردند کارشناس بدنه خودرو کسی است که بدنه خودرو را بررسی می کند.

هزینه کارشناسی خودرو در قلمستان

قیمت کارشناسی خودرو صددرصد میتواند برای هر دو طرف یعنی خریدار و فروشنده قیمتی استاندارد و موجه باشد. در نظر داشته باشید که هزینه کارشناسی رنگ خودرو برای خودرو های نو و دست دوم یکسان می باشد و تفاوتی ندارد چراکه اقدامات صورت گرفته برای هر دو نوع خودرو یکسان است.

شما با دادن هزینه کارشناسی خودرو دارید خیال خود را از بابت ماشینی که میخرید راحت می کنید و از هزینه های احتمالی آینده جلوگیری میکنید. بدون اغراق کارشناسی خودرو می‌تواند مهمترین کاری باشد که افراد برایخرید و یا فروش خودروی خود باید به این کار توجه بسیار خاصی نشان دهند و به همین خاطر قیمت کارشناسی خودرو همیشه از جمله بحث های بسیار خاص بین افراد برای برای عملیات خرید و فروش خودرو محسوب می شود.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *