۰۹۱۲۰۶۴۲۱۲۵

مرکز کارشناسی خودرو

Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram

کارشناسی خودرو در خیابان بهار کرج (در محل)+ سریع و حرفه ای

کارشناسی سیار خودرو( در محل)

برای کارشناسی خودرو در کمترین زمان در جاده خیابان بهار کافی است با مشاوران ما تماس بگیرید . به دلیل کاهش اتلاف وقت شما عزیزان کارشناسی خودرو در خیابان بهار به صورت سیار و در محل انجام می شود. کارشناسی خودرو به صورت سیار همانند کارشناسی خودرو به صورت حضوری است و هیچ تفاوتی ندارد.

تنها 30 دقیقه با شما فاصله داریم . ما برای شما شهروندان گرامی ساکن جاده خیابان بهار در کمترین زمان ممکن کارشناسی خودرو را انجام می دهیم . در کارشناسی خودرو به صورت سیار در خیابان بهار به بررسی باتری می پردازد.

کارشناسی بدنه خودرو

. در حقیقت اگر خودرویی حین تصادف، دچار تغییر شکل شده یا بدنه‌ی آن آسیب دیده باشد، آن ایمنی و استحکام اولیه را نداشته و نمی‌توان آن را خودروی خوبی برای خرید درنظر گرفت. کارشناس بدنه خودرو با استفاده از تجهیزات حرفه ای و تخصص و تجربه ی بالای خود به بررسی خودرو می پردازد. کارشناسی بدنه خودرو از حیاتی ترین قسمت ها در کارشناسی کردن خودرو در خیابان بهار است.

خودرویی که در یک تصادف، بدنه آن دچار مشکل یا تغییر شکل شده‌است، دیگر از ایمنی و استحکام اولیه برخوردار نیست مگر اینکه بخش معیوب به‌طور کامل تعویض، نه تعمیر گردد. هرگونه آسیب دیدگی در این بخش باید شما را از خرید خودرو منصرف نماید. کارشناسان بدنه خودرو در خیابان بهار با بالا ترین کیفیت انجام می شود.

در صورت نیاز به کارشناسی بدنه خودور در خیابان بهار کافی است و مشاوران ما تماس بگیرید. حتما قبل از خرید خودرو باید از کارشناسان بدنه خودرو کمک بگیرید تا خیالتان از سلامت خودرو راحت شود .

کارشناسی رنگ خودرو

کارشناسی رنگ خودرو به تشخیص قطعات تعویضی بدنه خودرو می پردازد. کارشناسی خودرو رنگ بسیار تاثیر زیادی دارد در قیمت خودرو دارد. کارشناسی رنگ خودرو با استفاده از دستگاه تجهیزات حرفه ای انجام می شود. بسیاری از افراد خود تمایل دارند که وارد حیطه کارشناسی خودرو و بحث چالشی تشخیص رنگ‌شدگی بدنه بروند.

کارشناسی رنگ خودرو نقش بسیار مهمی در قیمت خودرو دارد. یکی از روش های کارشناسی رنگ خودرو استفاده از ابزارهای کارشناسی و حرفه ای است. کارشناسی رنگ خودرو در خیابان بهار به صورت سیار و هم حضوری انجام می شود. یکی از روش های کارشناسی رنگ با دست کشیدن روی بدنه است.

یک خودرو، هر چقدر هم که با مهارت رنگ شده باشد، از زیر نگاه دقیق یک کارشناس حرفه ‌ای، دور نمی‌ماند. قبل از خرید و فروش خودرو برای اطمینان از سلامت رنگ خودرو میتوانید از کارشناسان رنگ خودرو در خیابان بهار کمک بگیرید. کارشناسی رنگ خودرو به بررسی بخش های اصلی خودرو مانند ستون ها، سقف و شاسی می پردازد. یکی از روش های کارشناسی رنگ خودرو استفاده از آهنربا است.

کارشناسی فنی خودرو

کارشناسی فنی خودرو به بررسی موتور می پردازد. هیچگاه گول ظاهر ماشین‌های لوکس را نخورید، با یک بررسی تخصصی تمامی ایرادات احتمالی خودرو نمایان می‌شود.

کارشناسی فنی خودرو به بررسی گیربکس می پردازد. شاید خودرو های دسته دوم از لحاظ ظاهری درست باشد اما از لحاظ فنی احتمال داشتن مشکلشان بیشتر است. خودروها از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده ‌اند و مهمترین بخش خودرو و قلب تپنده آن، موتور خودرو و سیستم محرکه است پس کارشناسی خودرو بسیار مهم است.

هزینه کارشناسی خودرو در خیابان بهار کرج

این را بدانید که کارشناسی خودرو فقط مخصوص خودرو های کارکرده نیست و حتی خودروی صفر نیز باید کارشناسی شود.

فارغ از این که هزینه کارشناسی خودرو بر عهده کیست و مسائلی از این دست، سعی کنید برای خرید هر خودروی اعم از ارزان‌قیمت، گران‌قیمت، کارکرده یا صفر کیلومتر درخواست کارشناسی بدهید. هزینه کارشناسی خودرو در خیابان بهار بستگی به قیمت خودرو دارد. هزینه کارشناسی خودرو به سال تولید ماشین و قیمت ماشین و و و مربوط است زیرا مجموعه در برابر خرید شما تعهد دارد. هزینه کارشناسی خودرو با شخص خریدار است زیرا خریدار میخواهد از صحت و سلامت ماشین قبل از خرید مطمئن شود.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *