۰۹۱۲۰۶۴۲۱۲۵

مرکز کارشناسی خودرو

Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
کارشناسی خودرو در شهید فهمیده کرج (در محل)+ سریع و حرفه ای

کارشناسی خودرو در شهید فهمیده کرج (در محل)+ سریع و حرفه ای

در کارشناسی خودرو به صورت سیار در شهید فهمیده به بررسی کلاچ می پردازد. برای کارشناسی خودرو در کمترین زمان در جاده شهید فهمیده کافی است با مشاوران ما تماس بگیرید . خدمات کارشناسی خودرو به صورت سیار در شهید فهمیده به صورت کارشناسی فنی انجام می شود. کارشناس های سیار معمولاً هزینه کمی برای کارشناسی خودرو در شهید فهمیده از شما دریافت می کنند.

کارشناسی سیار خودرو( در محل)

در کارشناسی خودرو به صورت سیار به تعویض قطعات بدنه خودرو می پردازیم. پس از درخواست شما در کمترین زمان ممکن برای کارشناسی خودرو شما اقدام می کنیم. ما برای شما شهروندان گرامی ساکن جاده شهید فهمیده در کمترین زمان ممکن کارشناسی خودرو را انجام می دهیم .

. به دلیل ترافیک کارشناسی خودرو در شهید فهمیده به صورت سیار و در محل انجام می شود. در کارشناسی خودرو به صورت سیار در شهید فهمیده به بررسی باتری می پردازد.

کارشناسی بدنه خودرو

حتما قبل از خرید خودرو باید از کارشناسان بدنه خودرو کمک بگیرید تا خیالتان از سلامت خودرو راحت شود . رنگ شدگی در قیمت خودرو نقش مهمی دارد. کارشناس بدنه خودرو با استفاده از تجهیزات حرفه ای و تخصص و تجربه ی بالای خود به بررسی خودرو می پردازد.

خودرویی که در یک تصادف، بدنه آن دچار مشکل یا تغییر شکل شده‌است، دیگر از ایمنی و استحکام اولیه برخوردار نیست مگر اینکه بخش معیوب به‌طور کامل تعویض، نه تعمیر گردد. کارشناسی بدنه خودرو بررسی رنگ شدگی بدنه خودرو است. بدنه خودرو در قیمت خودرو تاثیر به سزایی دارد و اگر کارشناسی نشود ممکن است که هنگام خرید سره خریدار کلاه برود.

کارشناسی این بخش به دلیل حساسیت بالا باید حتماً توسط کارشناسان مجرب انجام پذیرد با کارشناسی بدنه خودرو شما از قیمت واقعی خودرو آگاه می شوید. تغییر شکل یا دفرمه شدن در قیمت خودرو نقش مهمی دارد. شاسی مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش بدنه یک خودرو است که شما معمولاً آن را نمی‌بینید.

کارشناسی رنگ خودرو

کارشناسی خودرو رنگ باعث می شود که دلالان و سودجویان سره شما خریداران را کلاه نزارند. ویژگی یک کارشناس رنگ خودرو خوب این سه مورد است :1_نگاه تیز بین 2-دستان حرفه ای 3-استفاده از ابزار .

هزینه کارشناسی رنگ خودرو در شهید فهمیده بستگی به مدل خودرو مورد نظر دارد. کارشناسی رنگ خودرو نقش بسیار مهمی در قیمت خودرو دارد. کارشناسی رنگ خودرو به بررسی بخش های اصلی خودرو مانند ستون ها، سقف و شاسی می پردازد.

کارشناسی فنی خودرو

کارشناسی فنی در شهید فهمیده به صورت سیار و هم حضوری انجام می شود. کارشناس فنی خودرو در شهید فهمیده به بررسی ترمز دستی می پردازد. کارشناسی فنی خودرو شامل بررسی ستون ها و قطعات خودرو است. شاید خودرو های دسته دوم از لحاظ ظاهری درست باشد اما از لحاظ فنی احتمال داشتن مشکلشان بیشتر است.

در صورت نیاز برای کارشناسی فنی خودرو در شهید فهمیده به صورت سیار کافی است تا با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسی فنی خودرو به بررسی موتور می پردازد.

یا خودروی نو بخرید یا اگر اقدام به خرید خودروهای دست دوم کردید حتما در هنگام معامله از کارشناسان فنی با تجربه برای بررسی کیفیت و سلامت خودروی مورد نظر استفاده کنید. کارشناسی فنی خودرو بررسی فرمان سیستم های صوتی و کیسه هوا می پردازد.

هزینه کارشناسی خودرو در شهید فهمیده کرج

قیمت کارشناسی خودرو صددرصد میتواند برای هر دو طرف یعنی خریدار و فروشنده قیمتی استاندارد و موجه باشد. بدون اغراق کارشناسی خودرو می‌تواند مهمترین کاری باشد که افراد برایخرید و یا فروش خودروی خود باید به این کار توجه بسیار خاصی نشان دهند و به همین خاطر قیمت کارشناسی خودرو همیشه از جمله بحث های بسیار خاص بین افراد برای برای عملیات خرید و فروش خودرو محسوب می شود. هزینه کارشناسی خودرو با شخص خریدار است زیرا خریدار میخواهد از صحت و سلامت ماشین قبل از خرید مطمئن شود.

. جهت استعلام قیمت کارشناسی خودرو در شهید فهمیده با مشاوران ما تماس بگیرید.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *