۰۹۱۲۰۶۴۲۱۲۵

مرکز کارشناسی خودرو

Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram

کارشناسی خودرو در واریان کرج (در محل)+ سریع و حرفه ای

کارشناسی سیار خودرو( در محل)

برای کارشناسی خودرو در کمترین زمان در واریان کافی است با مشاوران ما تماس بگیرید . کارشناسان تامین خودرو در تمام مناطق تهران با تجهیزات کامل در کنار شما هستند . در کارشناسی خودرو به صورت سیار در واریان به بررسی کلاچ می پردازد.

کارشناس های سیار معمولاً هزینه کمی برای کارشناسی خودرو در واریان از شما دریافت می کنند. کارشناسان خودرو به صورت سیار به انجام کارشناسی خودرو در واریان می پردازند. برای کارشناسی خودرو در کمترین زمان در جاده واریان کافی است با مشاوران ما تماس بگیرید .

کارشناسی بدنه خودرو

در صورت نیاز به کارشناسی بدنه خودور در واریان کافی است و مشاوران ما تماس بگیرید. در صورتی که بدنه خودرو مشکل داشته باشد باید آن قطعه تعویض شود و نه تعمیر. هرگونه آسیب دیدگی در این بخش باید شما را از خرید خودرو منصرف نماید. مهم ترین قسمت خودرو از لحاظ امنیت سلامت سرنشینان بدنه خودرو است که حتما باید در واریان کارشناسی شود.

کارشناس بدنه خودرو با استفاده از تجهیزات حرفه ای و تخصص و تجربه ی بالای خود به بررسی خودرو می پردازد. کارشناسی بدنه خودرو تعویض قطعات بدنه خودرو است. حتما قبل از خرید خودرو باید از کارشناسان بدنه خودرو کمک بگیرید تا خیالتان از سلامت خودرو راحت شود . شاسی مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش بدنه یک خودرو است که شما معمولاً آن را نمی‌بینید.

کارشناسی رنگ خودرو

بسیاری از افراد خود تمایل دارند که وارد حیطه کارشناسی خودرو و بحث چالشی تشخیص رنگ‌شدگی بدنه بروند. یکی از روش های کارشناسی رنگ خودرو استفاده از آهنربا است. کارشناسی رنگ خودرو قطعات بیرونی خودرو مثل گلگیر ها، درب های کناری، درب صندوق عقب و کاپوت، سپر ووو می پردازد.

هزینه کارشناسی رنگ خودرو در واریان بستگی به مدل خودرو مورد نظر دارد. کارشناسی رنگ خودرو با استفاده از دستگاه تجهیزات حرفه ای انجام می شود.

کارشناسی فنی خودرو

معمولا، خودروهای نو کمتر نیاز به بررسی فنی دارند و خودروهای دست دوم نیاز بیشتری به کارشناسی فنی دارند. کارشناسی فنی خودرو به بررسی دیاگ می پردازد. کارشناسی فنی در واریان به صورت سیار و هم حضوری انجام می شود. کارشناس فنی خودرو در واریان به بررسی ترمز دستی می پردازد.

کارشناسی فنی خودرو در واریان به بررسی گیربکس و موتور خودرو می پردازد. هزینه کارشناسی فنی خودرو در واریان بستگی به مدل خودرو مورد نظر دارد.

کارشناسی فنی خودرو باعث می شود که از ضرر و زیان هنگام خرید خودرو جلوگیری می شود. کارشناسی فنی خودرو در واریان به صورت سیار انجام می شود. کارشناسی فنی خودرو باعث می شود که خیالمان از لحاظ سلامت ماشین راحت شود.

هزینه کارشناسی خودرو در واریان کرج

هزینه کارشناسی خودرو با شخص خریدار است زیرا خریدار میخواهد از صحت و سلامت ماشین قبل از خرید مطمئن شود. هزینه کارشناسی خودرو بستگی به نوع خدمات دارد.

قیمت کارشناسی خودرو صددرصد میتواند برای هر دو طرف یعنی خریدار و فروشنده قیمتی استاندارد و موجه باشد. جهت استعلام قیمت کارشناسی خودرو در واریان با مشاوران ما تماس بگیرید. این را بدانید که کارشناسی خودرو فقط مخصوص خودرو های کارکرده نیست و حتی خودروی صفر نیز باید کارشناسی شود. فارغ از این که هزینه کارشناسی خودرو بر عهده کیست و مسائلی از این دست، سعی کنید برای خرید هر خودروی اعم از ارزان‌قیمت، گران‌قیمت، کارکرده یا صفر کیلومتر درخواست کارشناسی بدهید.

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *