۰۹۱۲۰۶۴۲۱۲۵

مرکز کارشناسی خودرو

Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
کارشناسی خودرو درحصارک

کارشناسی خودرو در حصارک کرج (در محل)+ سریع و حرفه ای

کارشناسی سیار خودرو( در محل)

در کارشناسی خودرو به صورت سیار به رنگ شدگی بدنه خودرو می پردازیم. به دلیل کاهش اتلاف وقت شما عزیزان کارشناسی خودرو در حصارک به صورت سیار و در محل انجام می شود. کارشناسی خودرو به صورت سیار همانند کارشناسی خودرو به صورت حضوری است و هیچ تفاوتی ندارد.

ما برای شما شهروندان گرامی ساکن جاده حصارک در کمترین زمان ممکن کارشناسی خودرو را انجام می دهیم .

کارشناسی بدنه خودرو

تعویض یا زنگ زدگی در قطعات در قیمت خودرو نقش مهمی دارد. کارشناسی بدنه خودرو تعویض قطعات بدنه خودرو است. شاسی مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش بدنه یک خودرو است که شما معمولاً آن را نمی‌بینید. کارشناسی بدنه خودرو بررسی رنگ شدگی بدنه خودرو است.

کارشناس بدنه خودرو با استفاده از تجهیزات حرفه ای و تخصص و تجربه ی بالای خود به بررسی خودرو می پردازد. کارشناسی بدنه خودرو درجاده حصارک به صورت سیار نیز انجام می شود. رنگ شدگی در قیمت خودرو نقش مهمی دارد.

.

کارشناسی رنگ خودرو

کارشناسی خودرو رنگ بسیار تاثیر زیادی دارد در قیمت خودرو دارد. بر خلاف تصور عموم مردم کارشناسی رنگ خودرو صفر نیز باید انجام شود. کارشناسی رنگ خودرو قطعات بیرونی خودرو مثل گلگیر ها، درب های کناری، درب صندوق عقب و کاپوت، سپر ووو می پردازد.

از کاربرد های دستگاه تشخیص رنگ امکان تعیین ضخامت رنگ خودرو بر روی فلزات آهن و آلومینیوم است. یکی از روش های کارشناسی رنگ با دست کشیدن روی بدنه است.

کارشناسی فنی خودرو

کارشناس فنی خودرو به بررسی نور و چراغ ها می پردازد. کارشناسی فنی در حصارک به صورت سیار و هم حضوری انجام می شود. کارشناسی فنی خودرو شامل بررسی قطعات تعویضی می شود. کارشناسی فنی خودرو به بررسی دیاگ می پردازد.

هزینه کارشناسی فنی خودرو در حصارک بستگی به مدل خودرو مورد نظر دارد. هیچگاه گول ظاهر ماشین‌های لوکس را نخورید، با یک بررسی تخصصی تمامی ایرادات احتمالی خودرو نمایان می‌شود. یا خودروی نو بخرید یا اگر اقدام به خرید خودروهای دست دوم کردید حتما در هنگام معامله از کارشناسان فنی باتجربه برای بررسی کیفیت و سلامت خودروی مورد نظر استفاده کنید.

هزینه کارشناسی خودرو در حصارک کرج

قیمت کارشناسی خودرو صددرصد میتواند برای خریدار قیمتی خوب و موجه باشد. هزینه کارشناسی خودرو در حصارک بستگی به تجربه کارشناس خودرو دارد. این را بدانید که کارشناسی خودرو فقط مخصوص خودرو های کارکرده نیست و حتی خودروی صفر نیز باید کارشناسی شود.

جهت استعلام قیمت کارشناسی خودرو در حصارک با مشاوران ما تماس بگیرید. در نظر داشته باشید که هزینه کارشناسی رنگ خودرو برای خودرو های نو و دست دوم یکسان می باشد و تفاوتی ندارد چراکه اقدامات صورت گرفته برای هر دو نوع خودرو یکسان است.

شما با دادن هزینه کارشناسی خودرو دارید خیال خود را از بابت ماشینی که میخرید راحت می کنید و از هزینه های احتمالی آینده جلوگیری میکنید. شما با دادن هزینه کارشناسی خودرو از ضرر های احتمالی و هرینه های جانبی خوردرو تان جلوگیری می کنید.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *