۰۹۱۲۰۶۴۲۱۲۵

مرکز کارشناسی خودرو

Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
کارشناسی خودرو در پیشاهنگی

کارشناسی خودرو در پیشاهنگی کرج (در محل)+ سریع و حرفه ای

خدمات کارشناسی خودرو به صورت سیار در پیشاهنگی به صورت کارشناسی رنگ انجام می شود. برای کارشناسی خودرو در کمترین زمان در جاده پیشاهنگی کافی است با مشاوران ما تماس بگیرید .

کارشناسی سیار خودرو( در محل)

خدمات کارشناسی خودرو به صورت سیار در پیشاهنگی به صورت کارشناسی فنی انجام می شود. ما برای شما شهروندان گرامی ساکن جاده پیشاهنگی در کمترین زمان ممکن کارشناسی خودرو را انجام می دهیم . باید بگوییم که کارشناس سیار فقط می تواند خودروی شما را بررسی و کارشناسی کند که با مکانیک سیار متفاوت است.

پس از درخواست شما در کمترین زمان ممکن برای کارشناسی خودرو شما اقدام می کنیم. کارشناس های سیار معمولاً هزینه کمی برای کارشناسی خودرو در پیشاهنگی از شما دریافت می کنند. در کارشناسی خودرو به صورت سیار به تعویض قطعات بدنه خودرو می پردازیم. تنها 30 دقیقه با شما فاصله داریم .

کارشناسی بدنه خودرو

کارشناس بدنه خودرو با استفاده از تجهیزات حرفه ای و تخصص و تجربه ی بالای خود به بررسی خودرو می پردازد. رنگ شدگی در قیمت خودرو نقش مهمی دارد. در صورت نیاز به کارشناسی بدنه خودور در پیشاهنگی کافی است و مشاوران ما تماس بگیرید. بدنه خودرو یکی از مهم ترین قسمت های خودرو و در هنگام کارشناسی است.

کارشناسی بدنه خودرو تعویض قطعات بدنه خودرو است. تصادف و خوردگی در قیمت خودرو تاثیر بسیار زیادی دارد. کارشناسی بدنه خودرو در پیشاهنگی هم برای ماشین های دسته دو انجام می شود و هم برای ماشین های صفر انجام می شود.

کارشناسی رنگ خودرو

شما با کارشناسی رنگ خودرو از سلامت ظاهری خودروتان کاملا با خبر می شوید. کارشناسی رنگ خودرو قطعات بیرونی خودرو مثل گلگیر ها، درب های کناری، درب صندوق عقب و کاپوت، سپر ووو می پردازد. قسمت‌های پربرخورد مانند سپرها، ستون، گلگیرها و درها، با دقت بیشتری بررسی می‌شوند.

از کاربرد های دستگاه تشخیص رنگ تشخیص تصادف از طریق مقایسه نتایج ضخامت سنجی رنگ خودرو است. یکی از روش های کارشناسی رنگ خودرو استفاده از ابزارهای کارشناسی و حرفه ای است.

کارشناسی فنی خودرو

یا خودروی نو بخرید یا اگر اقدام به خرید خودروهای دست دوم کردید حتما در هنگام معامله از کارشناسان فنی باتجربه برای بررسی کیفیت و سلامت خودروی مورد نظر استفاده کنید. کارشناسی فنی خودرو به بررسی گیربکس می پردازد. کارشناس فنی خودرو به بررسی نور و چراغ ها می پردازد. هیچگاه گول ظاهر ماشین‌های لوکس را نخورید، با یک بررسی تخصصی تمامی ایرادات احتمالی خودرو نمایان می‌شود.

در صورت نیاز برای کارشناسی فنی خودرو در پیشاهنگی به صورت سیار کافی است تا با کارشناسان ما تماس بگیرید. شاید خودرو های دسته دوم از لحاظ ظاهری درست باشد اما از لحاظ فنی احتمال داشتن مشکلشان بیشتر است. کارشناسی فنی خودرو به بررسی دیاگ می پردازد.

هزینه کارشناسی خودرو در پیشاهنگی کرج

شما با دادن هزینه کارشناسی خودرو از ضرر های احتمالی و هرینه های جانبی خوردرو تان جلوگیری می کنید. قیمت کارشناسی خودرو صددرصد میتواند برای هر دو طرف یعنی خریدار و فروشنده قیمتی استاندارد و موجه باشد. در نظر داشته باشید که هزینه کارشناسی رنگ خودرو برای خودرو های نو و دست دوم یکسان می باشد و تفاوتی ندارد چراکه اقدامات صورت گرفته برای هر دو نوع خودرو یکسان است.

شما با دادن هزینه کارشناسی خودرو دارید خیال خود را از بابت ماشینی که میخرید راحت می کنید و از هزینه های احتمالی آینده جلوگیری میکنید. هزینه کارشناسی خودرو در پیشاهنگی بستگی به تجربه کارشناس خودرو دارد.

فارغ از این که هزینه کارشناسی خودرو بر عهده کیست و مسائلی از این دست، سعی کنید برای خرید هر خودروی اعم از ارزان‌قیمت، گران‌قیمت، کارکرده یا صفر کیلومتر درخواست کارشناسی بدهید. هزینه کارشناسی خودرو با شخص خریدار است زیرا خریدار میخواهد از صحت و سلامت ماشین قبل از خرید مطمئن شود.

امتیاز بده post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *